Over mij

Welkom op mijn blog! Even voorstellen; ik ben 10eke Rutte, geboren in 1952 en sinds 2001 verslaafd geraakt aan quilten.
Als meisje van 6 jaar kroop ik al achter de naaimachine van mijn moeder en mocht al snel stofdoeken maken van oude lakens, dus het naaimachine-virus zat er al jong in.
Naast het werken met m'n naaimachine mag ik ook graag breien, lezen en koken.
Ik heb 2 prachtige zoons, fijne schoondochters en twee schatten van een kleinzoons(maar dit laatste zeggen alle oma's;-)).
Via mijn blog wil ik met jullie delen waarmee ik me zo al bezig houd op het gebied van quilten, breien, een lekker recept en alle andere waardevolle dingen die in het leven voorbij kunnen komen.

maandag 5 september 2016

Quality time in augustus

Het is alweer september, maar o wat heb ik genoten van de maand augustus!
17 augustus vierde ik samen met mijn vriendinnen Mieke en Ria dat we elkaar 46 jaar kennen!
Dit is zo bijzonder en het vult me met een ongekende blijheid!
Hier genieten we samen van een feestelijke lunch en wees gerust we vieren dit meerdere keren per jaar;-).

Het volgende feest was een aantal dagen winkeltje mogen spelen bij de Sampler in Haarlem terwijl Tamara genoot van een welverdiende vakantie.
                               
  Wat een genot met al die leuke en gezellige klanten!

                                  En dan nu.........
                             
             Kinderschoentjes naast de deurmat.......
                              
een huis bezaait met auto's en treinen.........
                              
kinderbedjes met knuffels..........
                              
en 's morgens wakker worden met 2 stralende smoeltjes.........

Even geen tijd voor draadjes, maar volop genieten van kinderpraatjes.....

Groetjes 10eke

5 opmerkingen:

Sarah zei

Geniet er maar van! Het zien er lieve kapoentjes uit!

miekequilt zei

Heerlijk!!! Knuffelen, zingen, voorlezen en genieten!!

marga zei

Heel gewoon genieten van vriendinnen helpen in een winkel met jou grootste hobby maar boven al van jou kleinkinderen hoe mooi kan dat zijn.
Groeten
Marga

Saskia Smit zei

De allerbeste wensen voor het komende jaar. Ik kom snel weer langs in de winkel als je weer je handen laat wapperen....

Sheryl S. zei

Thank you for visiting my blog with your kind comments. I do hope you will have a Happy and Blessed New Year.