Over mij

Welkom op mijn blog! Even voorstellen; ik ben 10eke Rutte, geboren in 1952 en sinds 2001 verslaafd geraakt aan quilten.
Als meisje van 6 jaar kroop ik al achter de naaimachine van mijn moeder en mocht al snel stofdoeken maken van oude lakens, dus het naaimachine-virus zat er al jong in.
Naast het werken met m'n naaimachine mag ik ook graag breien, lezen en koken.
Ik heb 2 prachtige zoons, fijne schoondochters en twee schatten van een kleinzoons(maar dit laatste zeggen alle oma's;-)).
Via mijn blog wil ik met jullie delen waarmee ik me zo al bezig houd op het gebied van quilten, breien, een lekker recept en alle andere waardevolle dingen die in het leven voorbij kunnen komen.

maandag 11 juli 2016

Even heel stil

............"En het is zo stil in mij ik heb nergens woorden voor
Het is zo stil in mij en de wereld draait maar door
Het is zo stil in mij ik heb nergens woorden voor
Het is zo stil in mij............"


Ja, zo voelde het de afgelopen maanden vaak in mij........
En toch heb ik niet stil gezeten en waren er mooie momenten en daarvan was de mooiste de geboorte van m'n tweede kleinzoon

broertje van Lucas.
En natuurlijk  hoort daar een boxkleed bij. 

Sinds ruim een jaar waag ik me ook aan het appliqueren, dus heb ik me voor deze kleine man heerlijk uitgeleefd met een vrolijk resultaat.
Inmiddels is Jonathan alweer 5 maanden en begint voorzichtig het spelen met grote broer Lucas.
Wat een rijkdom!
Groetjes van een trotse Oma






5 opmerkingen:

miekequilt zei

Welkom terug in blogland. Wat een leuke foto's van je schatten. En je blog ziet er weer goed uit!!

marga zei

Wat een schatjes. Kan mij voorstellen dat je daar heel erg trots op bent. Blij om weer iets van jou te lezen had je al gemist.

Ik heb een versje in mijn poezie album staan met de woorden.
Er zijn van die dagen dat de wereld somber lijkt.
Dat het is of ze je plagen, en een ieder donker kijkt.
Enz.

Ik denk te weten hoe je je soms voelt maar geloof mij er komen ook andere tijden.

Lees graag weer een blogje van jou om te zien waar je mee bezig bent.
Groeten
Marga

Ans zei

Gefeliciteerd met deze prachtige nieuwe kleinzoon, wat een rijkdom!

Sarah zei

Heel mooie plaid.
Geniet van je schatten

Sheryl S. zei

Lovely photos, thanks for sharing.