Over mij

Welkom op mijn blog! Even voorstellen; ik ben 10eke Rutte, geboren in 1952 en sinds 2001 verslaafd geraakt aan quilten.
Als meisje van 6 jaar kroop ik al achter de naaimachine van mijn moeder en mocht al snel stofdoeken maken van oude lakens, dus het naaimachine-virus zat er al jong in.
Naast het werken met m'n naaimachine mag ik ook graag breien, lezen en koken.
Ik heb 2 prachtige zoons, fijne schoondochters en twee schatten van een kleinzoons(maar dit laatste zeggen alle oma's;-)).
Via mijn blog wil ik met jullie delen waarmee ik me zo al bezig houd op het gebied van quilten, breien, een lekker recept en alle andere waardevolle dingen die in het leven voorbij kunnen komen.

maandag 7 september 2015

De R is weer in de maand

September, de "R" is weer in de maand. Vroeger thuis betekende dat het weer tijd was voor extra vitamines. Herkenbaar?
En nu moet ik daar elke jaar opnieuw weer aan denken. Voor welke vitamines kies ik voor de komende maanden.
De vitamines die voor mij het beste werken zijn quilt-items die ik in m'n agenda zet :-)!
Heerlijke oppeppers en voor komende week staan er zelfs 2 in m'n agenda.
Woensdag staat Deventer op het programma. Lekker met de trein, boek mee, alhoewel ik meestal niet veel lees, er is immers zoveel te zien op weg naar de eerste vitaminestoot van het seizoen.

En dan zaterdag 12 september is er opendag in Haarlem bij de Sampler! Heerlijk dicht bij huis voor mij.
Het is alweer een jaar geleden dat Tamara de Sampler heeft overgenomen en hoe! Nu na een jaar zijn alle vakken weer gevuld met mooie stoffen 
en sinds kort ook haakgaren.
En tot slot deze stoffen
En van deze laatste stoffen, die mijn hart hebben gestolen, heb ik inmiddels een mooie top gemaakt.
Dit alles en nog diverse activiteiten zijn zaterdag 12 september  te zien op de open dag bij de Sampler.
Een ware vitamine bom! 

Wie weet tot ziens in Deventer of Haarlem!

10eke
PS. 12 september is ook Monumentendag in Haarlem.


7 opmerkingen:

Ans zei

Leuke vooruit zichten heb je, ik zeg altijd, wie zijn eigen niet kietelt lacht nooit!

Saskia Smit zei

Je top te zien in Haarlem? Mmmm nog een reden om te gaan!

margaquilt zei

Geniet maar lekker van al die vitamientjes want de winter is nog lang genoeg.
Veel plezier.
marga

miekequilt zei

Helaas kan ik niet komen. Maar je quilttop heb ik in het echt mogen zien. Die was mooi!! dus fa kijken, mensen.

Bezig Plus zei

Heerlijke vitamientjes dagen in het verschiet...... kan geen pilletje tegenop hoor....
Steekjesgroetjes

Sheryl S. zei

Beautiful fabrics and yarn, make me want to start knitting for Autumn

miekequilt zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.